Το σχολείο μας φέτος, με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, προχώρησε στη διακόσμηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου. Μαθητές και ΕΒΠ συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια μαγευτική ατμόσφαιρα, χρησιμοποιώντας στολίδια, φωτάκια και χειροποίητες κατασκευές. Η διαδικασία αυτή δεν ήταν μόνο μια ευχάριστη δραστηριότητα, αλλά και μια ευκαιρία για τους μαθητές να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να ενισχύσουν το ομαδικό πνεύμα. Το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, στολισμένο με αγάπη και φροντίδα, φωτίζει το σχολείο και φέρνει σε όλους μια αίσθηση γιορτής και αισιοδοξίας! Καλά Χριστούγεννα σε όλους !!!
Δείτε φωτογραφίες στον παρακάτω σύνδεσμο:⬇️

