Ομάδα μαθητών του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ.κ. Κανέλλου Γεωργίου, Ζδράλη Γεωργίου και Αντωνίου Γεωργίου, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Βιολογικό Καθαρισμό της Υπάτης στη Φθιώτιδα, στο πλαίσιο των δράσεων της αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας με θέμα την Κλιματική Αλλαγή. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους των εγκαταστάσεων από προσωπικό της ΔΕΥΑΛ και ενημερώθηκαν αναλυτικά για τα στάδια της διαδικασίας του βιολογικού καθαρισμού, καθώς και για τη σημασία της σωστής επεξεργασίας των λυμάτων στην προστασία του περιβάλλοντος και των υδάτινων πόρων. Μέσα από τη δράση αυτή αντιλήφθηκαν πως η μείωση της ρύπανσης και η υπεύθυνη διαχείριση των αποβλήτων αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την προστασία της φύσης και της δημόσιας υγείας.
Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν γειτονικό φωτοβολταϊκό πάρκο, όπου γνώρισαν από κοντά τον τρόπο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Μέσα από τη σύνδεση του βιολογικού καθαρισμού με την παραγωγή «πράσινης» ενέργειας, οι μαθητές αντιλήφθηκαν πως σύγχρονες περιβαλλοντικές υποδομές και βιώσιμες ενεργειακές λύσεις αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τον περιορισμό των συνεπειών της Κλιματικής Αλλαγής και για την προστασία του περιβάλλοντος για τις επόμενες γενιές. Η εκπαιδευτική αυτή δράση αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και βιωματικής μάθησης για όλους τους συμμετέχοντες.





