Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια, την Τρίτη 28 Απριλίου 2026, το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Λαμίας συμμετείχε στο 2ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου 8×8 που διοργάνωσε το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Χαλκίδας, υπό την αιγίδα του Δήμου Χαλκιδέων, στο Δημοτικό Γήπεδο Κανήθου «Ι. Καλαμακίδης».
Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ενθουσιασμό και δυνατές στιγμές, όπου οι μαθητές μας, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού κας Κουμπαράκη Κωνσταντίνας και με την συμμετοχή της κας Ελένης Μάρκιν και της σχολικής νοσηλεύτριας κας Έλσας Λαμπάκη, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, απολαμβάνοντας κάθε λεπτό της συμμετοχής τους. Μαζί με τα σχολεία από Χαλκίδα, Ωρωπό, Άνω Λιόσια, Περιστέρι και Άγιο Δημήτριο, μοιράστηκαν εμπειρίες, ανέπτυξαν φιλίες και ανέδειξαν στην πράξη τις αξίες της συνεργασίας, της ευγενούς άμιλλας και του σεβασμού.
Τέτοιες δράσεις αποτελούν πολύτιμες ευκαιρίες κοινωνικοποίησης και ενδυνάμωσης των μαθητών μας, αναδεικνύοντας τη δύναμη του αθλητισμού ως μέσο ένταξης, χαράς και προσωπικής εξέλιξης.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Δήμο Χαλκιδέων και το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Χαλκίδας για την άψογη διοργάνωση και την πρόσκληση, καθώς και στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό για την πολύτιμη παρουσία και τη φροντίδα της ασφάλειας των μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τους διαιτητές για τη συμβολή τους στην ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή, το ήθος και τη θετική τους ενέργεια! ⚽👏







